top of page

Ryddetjenester

iStock-1488587077.jpg

Vi forstår at livet kan være hektisk, og det å opprettholde orden hjemme eller på (hjemme)kontoret kan være utfordrende. Derfor er vi her for å tilby skreddersydde løsninger som passer dine behov. Med lidenskap og ekspertise innen rydding og organisering, er vi dedikert til å hjelpe deg med å frigjøre tid, redusere stress og skape en mer harmonisk og effektiv hverdag for deg.

 

Hos oss handler det ikke bare om å fjerne rot, men også om å skape et system som fungerer for deg og din familie eller på arbeidsplassen. Vi vil jobbe tett med deg for å forstå dine preferanser, behov og mål, og vi legger vekt på å skape et personlig forhold, slik at vi kan levere resultater som virkelig gjør en forskjell i ditt daglige liv.

 

Vår tilnærming er basert på grundighet, effektivitet og omsorg, og tar hensyn til dine behov og ønsker. Enten det dreier seg om å rydde et rotete skap, organisere et kontor eller gjennomføre en fullstendig hjemmeoverhaling, er vi klare til å ta på oss oppgaven.

 

Du kan føle deg trygg på at vi tar vare på ditt hjem som om det var vårt eget.

 

Vårt mål er å gi deg og din familie den beste løsningen som sparer tid og skaper orden i hverdagen - et sted hvor du enkelt kan finne det du trenger og fokusere på det som virkelig betyr noe.

 

Fra skuffer og skap til garderober, kjøkken og garasjer - ingen oppgave er for stor eller for liten for oss. Vi tilbyr skreddersydde løsninger

 

Ta det første skrittet mot en mer organisert tilværelse og kontakt oss i dag.

iStock-1411574460.jpg

Vi tilbyr:

Tjenester vi kan bistå deg med:

  • Sortering og organisering av skuffer, skap, garderober, kommoder, klesskap, kjøkken og mer.

  • Opprettelse av systemer i hobbyrommet, garasjen, boden, entréen osv.

  • Presentasjon og opprydding før utleie eller salg av bolig eller hytte.

  • Assistanse med rydding etter en som har gått bort.

  • Hjelp til å rydde bort klær og utstyr etter sesong.

  • Fast ryddehjelp og touch-up-tjenester, inkludert bretting og organisering av klesvask.

iStock-1375651091.jpg

Er du lei av å lete etter ting, føler du at rotet skaper stress, eller trenger du bare litt starthjelp? Uansett hva dine behov er, tilpasser vi våre tjenester for å passe deg. Vi tar hånd om alt fra å handle inn bokser og oppbevaringsmateriell til å bortskaffe avfall og designe løsninger.

​

Vår tilnærming er basert på høy kompetanse, erfaring, smart bruk av plass, og vi sørger for å levere kvalitetsløsninger som varer. Vi lager ikke bare oversikt, gode systemer og mindre stress, men også en fast plass til tingene dine og enklere vedlikehold av orden når ryddeprosessen er over.

​

Kontakt oss i dag og la oss sammen skape ditt personlig hjem med plass til det som betyr mest for deg!

Priser:

Vi tilbyr skreddersydde organisasjonstjenester som passer dine behov og budsjett. Her er en oversikt over våre priser og ferdige pakker. Vi skreddersyr også pakker/fastpris om ønskelig. Pris gis etter en digital befaring:

​

Enkelttimer:

For småprosjekter tilbyr vi enkelttimer til en pris av kr 1 190,- inkl. mva per time per konsulent (minstebestilling på 3 timer).

​

Fastpris per time:

Vi tilbyr fastpris per time per person på kr 990,- inkl. mva. Dette alternativet er ideelt for større prosjekter, hvor vi stiller med et team på 2-3 personer for å sikre effektivitet og optimal tidsbruk.

​

Eksempler på pakker:

For å imøtekomme ulike behov og budsjett, tilbyr vi også pakkeløsninger med et spesifikt timeantall. Vi jobber så lenge som nødvendig innenfor det avtalte timeantallet, og det er alltid mulighet for å legge til ekstra timer underveis i prosjektet.

​

​

iStock-1425889021.jpg

​

1 dag ( 1 pers i inntil 7 timer)  - 6 930,-

  1. Vi starter med en digital befaring

  2. Vi legger en plan for bruk av tiden

  3. Om oppbevaring trengs, får du beskjed om hva du skal kjøpe eller vi kan gjøre det for ett illegg på 750,-, samt uttlegg

  4. En person kommer og bruker dagen med deg. 

  5. Det er 3-4 timer jobb og så kommer lunsj på døra (vi spanderer). Etter lunsj er det sise innspurt

​

2 dager ( 2 pers i inntil 7 timer)  - 27 720,-

  1. Vi starter med en digital befaring

  2. Vi legger en plan for bruk av tiden

  3. Om oppbevaring trengs, får du beskjed om hva du skal kjøpe eller vi kan gjøre det for ett illegg på 750,-, samt uttlegg

  4. En person kommer og bruker dagen med deg. 

  5. Det er 3-4 timer jobb og så kommer lunsj på døra (vi spanderer). Etter lunsj er det sise innspurt.

  6. Samme opplegg begge dager

​

Flyttehjelp

Skal du flytte og ønsker hjelp til

  • Rydde og sortere hva som skal med, gis bort eller kastes

  • Pakke ned eiendelene dine

  • Kjøre bort det du ikke skal ha

  • Lage et system til det nye stedet

  • Pakke ut i nytt sted

Fastpris gis etter befaring. Du velger selv hvor mye hjelpe du ønsker i prosessen.

​

Vedlikehold og fast avtale

Ønkser du en fast ryddekonsulent som kommer til deg på fast basis og vedlikeholder systemet om du ikke har tid eller overskudd til å gjøre det selv.

Fastpris gis etter befaring. Du velger selv hvor mye og ofte du ønsker hjelp

​

Klippekort

  • 10 timer; 1 049,- pr time pr konsulent

  • 20 timer; 949,- pr time pr konsulent

  • 30 timer; 899,- pr time pr konsulent

  • 40 timer 849,- pr time pr konsulent

​

​

I tillegg kommer en oppmøtepris på kr 500,- som dekker reisekostnader og bompenger innenfor en radius på 40 km fra Røa i Oslo.

​

Merk at kostnader for oppbevaringsbokser og produkter kommer i tillegg. Vi kan kjøpe inn mot et tillegg på 750,- 

​

Alle oppdrag betales med VIPPS på stedet etter endt økt.

​

Fysisk befaring i Oslo (inntil 40km fra Røa) kan bestilles 1 500,-

​

Alle priser er ink mva

iStock-670050608.jpg

Ta kontakt for en uforpliktende prat

Tusen takk for din henvendelse!

Vi gleder oss til å snakke med deg

bottom of page